18 Şubat 2010 Perşembe

Efsu Nil'in Booool Çikolatalı Pastası

      Çikolatalı pastayı yeni başladığı kreşte kendisi için bir parti yapılan dünya tatlısı bir kız için yaptım.Ramazan bey, kızı Efsu Nil'e kreşte hoşgeldin partisi yapılacağını,kendilerinin de bir pasta götürmek istediklerini söyledi.Ama pastanın tamamı çikolata olmalıydı:)) Elimden geldiğince çikolatadan bişeyler yapmaya çalıştım.Ancak itiraf etmeliyim,çok zor oldu:))Tabi çok beğendiklerini duymak tüm yorgunluğuma değdi.Ramazan Bey'in minik kızı Efsu Nil'e sevgilerimi gönderiyorum.Umarım kreşe çabuk alışır:))

2 yorum:

  1. MERHABA
    Tebrik ederim gerçekten yaptığını zherşey harika. Bende 4 aydır bu işin hayalini kuruyorum palanlar kuruyorum fakat adım atmaya korkuyorum. Bana neler önerebilirsiniz

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim...umarım başarılı olursunuz.bir kere başladınızmı gerisi gelir zaten..Denizlide mi oturuyorsunuz yazmamışsınız..

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails

Special design for Butik Pasta Evim by GeCe