11 Şubat 2010 Perşembe

Kalpli Pasta Ve Kurabiyeler...

     Bu pastayı daha önce kızı Yağmur için Hello Kitty pastası yaptığım Mükerrem Hanım istedi.Yakın aile dostları ve komşusu Elif Hanım'ın doğum günü için sürpriz yapmak istemiş.Sevgililer Gününe uygun bir pasta olduğundan kurabiye setlerinden hemen sonra yayınlamak istedim.Ayrıca pastayla birlikte Mükerrem Hanım Sevgililer Günü için yaptığım setlerden birisini beğendi.Mükerrem Hanım'ın bugün bana mesajla memnuniyetlerini dile getirmesine çok sevindim.Elif Hanım'ın doğum gününü bir kez daha kutluyor,sağlıklı uzun ömürler diliyorum.
     Sevgiler...
                          


4 yorum:

  1. Pastayı yaptıran biricik ablama ve bu marifetli ellere çok çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Elif Hanım adınızı yazmamışsınız,ama pastanın sahibi olduğunuzu düşünüyorum:))Beğenmenize sevindim...Teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim Elifcim.Senin kalbin gibi pastanda güzel oldu.
    Oylumcum tekrar teşekkür ederim.


    NOT:yamurun pastası dahamı güzel acabaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Mükerrem Hanım...İkisi de güzeldi yaaaa:))

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails

Special design for Butik Pasta Evim by GeCe