5 Mayıs 2010 Çarşamba

Efe'nin Kung Fu Panda Pastası...

Perrin Hanım ve İsmail Bey'in yakışıklı oğulları Efe Berkin için yaptığım KungFu Panda Pastası...Perrin Hanım'la Efe'nin doğum günü için uzun zamandır görüşüyoruz.Efe tam bir Kung Fu Panda hayranı...İlk defa duyduğum bu animasyon çizgi filmi seyrettim ve kahramanlarına bayıldım.Özellikle şişman pandayı çok sevdim...Efe sayesinde bir çizgi film kahramanımız daha oldu...Pastaya çizgi filmdeki karakterlerin bir çoğunu yerleştirmeye çalıştım...Pastanın içeriği sade pandispanya,vanilyalı krema,çikolata ve muzdan oluşuyor...
Ayrıca Efe'nin arkadaşlarına ikram edilmek üzere 40 adet Galatasaray renklerinde 'Efe' yazılı kurabiyeler hazırladık..
Efe Berkin'in doğum gününü bir kez daha kutluyor,ailesiyle birlikte geçireceği sağlıklı bir ömür diliyorum...
Sevgilerimle...
Kurabiyeler...
Efe 5 Yaşında:))

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

Special design for Butik Pasta Evim by GeCe