6 Ağustos 2010 Cuma

Arda'nın 1 Yaş Pastası...


Minik Arda için hazırladığım pasta...Seren Hanım yeğeni için 1 şeklindeki pastalardan hazırlamamı istedi...Üzerinde güneş,bulut,uçak,tren,araba.....vs gibi erkek çocularının hoşlanacağı şeyler olsun istedi...Mavi renkli cıvıl cıvıl bir pasta oldu...Bu aralar oldukça sık 1 yaş pastası hazırlıyorum ve bu pastaları yapmayı çok seviyorum:)))
Dünya tatlısı Arda'nın doğum gününü kutluyor,ailesi ve sevdikleriyle geçireceği sağlıklı bir ömür diliyorum...
Sevgiler...

2 yorum:

  1. seren ben pasta için çok teşekkürler gösterdiğiniz emeğe ve ellerinize sağlık pastayı çok sevdik arda ve ailesine çok büyük ve güzel bi süpriz oldu:)))

    YanıtlaSil
  2. Seren Hanım beğenmenize çok sevindim...Arda'nın ilk yaşını tekrar kutluyorum...görüşmek dileğiyle,sevgiler:))

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails

Special design for Butik Pasta Evim by GeCe