25 Ağustos 2010 Çarşamba

Neva Ve Arda'nın 5 Yaş Pastaları....


Bu pastalarımızı,aynı gün doğum günleri olan dünya tatlısı bir kız ve yakışıklı bir erkek için hazırladık..Zehra Hanım'ın kızı Neva ve İffet Hanım'ın oğlu Arda için 5 şeklinde ve Spidermanli iki pasta hazırladım...Doğum günü kutlamaları için çok heyecanlı olan iki annenin heyecanına bende katıldım ve pastaları büyük bir zevkle hazırladım...
Neva'nın pastası baharı yansıtan,çiçekli,kelebekli,uğur böcekli,arılı,rengarenk bir pasta oldu:)))
Arda'nın pastasında da birçok çocuğun hayran olduğu bulutların üzerinde gezen Spiderman vardı...
Pastaları teslim ettiğimizde,doğum günü çocuklarını gördüm ve ikisine de bayıldım..Neva'nın üzerinde gelinlik gibi beyaz bir elbise,Arda'nın üzerinde de çok şık bir damatlık vardı:)))
Umarım annelerinin bu sıkı dostlukları hiç bozulmaz ve bu çocuklarda hiç ayrılmaz...
İkisinin de doğum gününü bir kez daha kutluyor,sevgilerimi gönderiyorum...

2 yorum:

  1. görüntüsü çok güzel olan pastalarımızın tadı konusunda çok endişelenmiştik ilk önce.pastayı kestikten sonra endişelerimizin çok yersiz olduğunu anladık.çok lezzetli hafif bir pastayı şeker hamuru eşliğinde afiyetle yedik.herkese ısrarla öneririm.oylum hanımın ellerine sağlık.çoook teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Zehra Hanım güzel sözleriniz için:))Beğenmenize çok sevindim...Özel günlerinizi tatlandırmak dileğiyle...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails

Special design for Butik Pasta Evim by GeCe